Khamis, 6 September 2012

Warkah dari SAHABAT kepada SAHABAT part 2

alhamdulillah...

raya dah beberapa minggu meninggalkan kita...tapi masih dalam mud raya...sebab rasa x puas beraya taun nie..x taw napa..da benda yang x lengkap lagi..dan menanti dan terus menanti,,,bagai pungguk rindukan bulan..kalau aku ada transport sendiri dah lama pi menjenguk dia..(bukan bf @ teman lelaki..tapi seorang sahabat yang aku sayang sangat)

tapi nak wat camna kan..kaki ja yang ada..sob2x..selepas habis praktikum dulu,hari demi hari,banyak benda yang x terduga jadi..aku sendiri pun x sangka sangat..cepat sangat waktu yang sweet2 dulo2x tu berlalu cam tu saja..sampai x sempat nak ligan dah..n yang paling sedih...aku x mampu nak pertahan..nie la asam garam kehidupan manusia..

tapi aku x maw mengalah..selagi buleh usaha agar hubungan kita cam dulu lagi...SAHABAT..aku cuba..walaupun orang x suka, benci,meluat tengok muka aku lagi..insyallah pasti ada jalan..aku sentiasa doakan yang terbaik untuk SAHABAT tu...

setakat nie ja yang mampu..sebab mood tengah sedih sangat2x..x taw la napa...mybe aku nie org yang suka touching lebih2x..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan